Kızlar selamm🙋 Bugün 15 haftalığız. Doktor kontrolüm vardı sizlere sormuştum çikolata ye meyve suyu iç demistiniz kontorle gitmeden bir saat önce kahvaltı etmeden yedim bir girdim ultrason da bebişim popo bile salladı annesine kıpır kıpırdı çok heyecanlandım doktora tahminde bulunun dedim kız dedi ama kesin değil bir ay sonra kesinleştiricem dedi başta söylediği cinsiyet sizce ileride değişir mi değişmez diyorlar ben hep kız hissetmiştim 🤰🏻❤️🧿