Bugün kontrol vardı hanımlar 35+3 um bu arada herşey iyi rabbime şükürler olsun ama kasigimda şişlik vardı bugün gösterdim fitik dedi doktor hastaneye gidip göstermemi istedi 2 hafta sonra baktiricam ama ameliyat olursun diyo doktor ben sezeryan yaparım diğer doktor gelir o devam eder dedi ama ben fıtığı nasil alincak bilmiyorum sezeryan yerinden mi alır yoksa ayrı kesik mi aticak korkuyorum yaşayan var mı aranızda acaba bilgi verir mısınız merak ediyorum hem sezeryanı çekip hem bide fitik ameliyatı korkutuyo