Aybat35 olsun bunu kendi çocuğuna yapma canım kaynanın adı kaynanana kalsın koyacak olsan ozaman kendi annenin adını koyarsın şu erkek annelerinin isim sevdasını gerçekten anlamış değilim ben oğlumun ismini kimseye karıştırmadım fikir sunarken de biz ismini bulduk diyip konuyu kapattık canım eşinle siz bulun sizden bi parça sen karnında taşıyorsun sen sancıyı çekiuoraun