Durukayra Merhaba antalya anneleri yeni açılqn ikeayagiden var mı? Gidecem antalya merkezde degilim sizlere sormak istedim gidenler yardımcı olursa cok sevinirim☺
Eliftuba Durukayra dün tesadüfen açılışa denk gelmişiz felaketti rahat dolaşamadık hiç indirim falanda göremedim
Durukayra SevgiSungur giderseniz memnun kalıp aldığınız ürünleri buradan bizimle paylaşırsanız cok sevinirim☺
Nilnil Ben bugun gittim ama izdaham var resmen cok kalabalik cok buyuk zemin katin havalandirmasini begenmedim yada cok yoruldum ondan oturu 🤗 bilemiyorum ama suan urun alip kasada onca sira beklemek akil kari degil hele karnin burnundaysa 😊😄
hayathayal Felaket kalabalik biz girmedik geri donduk😁 bir aya sakinler. Herkes meraktaydı. Ikayi goren o sıraya hic girmez yani, saatlerce bekle dur