Arkadaşlar ben ankara da yaşıyorum ümmügülsüm soytürk doktorum acaba içinizde ona giden yada gitmiş olan var mı ben memnunum ama doğum ve sonrası için bilgi alsam çok iyi olur bide doğum memorial de olacak hastane ve yaklaşımları hakkında da bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🥰