gmzalic canım ben memnunum çok konuskan değil ama gerçekten güvenilir biri yani net cevaplar alabiliyorsun içinde ukte kalmıyor kafanda soru işareti falan öyle sık sık çağırmıyor bir sıkıntı yoksa Allah’ın izniyle Şam’a bu sürecin gayet normal olduğunu em güzel şekilde anlatıyor hakkında hayırlısı olsun