krmzoje Kızlar ben gonalf igne kullaniyorum 150 unite vuruyodum ama bugün yanlışlıkla 200 vurmusum vurduktan sonra hesapladim 200 vurmuşum yani kotu bisey olur mu lütfen yardım edin bana😔😔😔
Bsmlh krmzoje canım yumurta hızla buyur önemli bır durum doktorunuzu arayın tüp bebekse yumurta çatlamasın diye kontrol edip iğne ile korumaya alır normal çatlatma iğnesi vurulacaksa gene yarın bakmalı ve ona göre öne cekmelı
krmzoje Bsmlh yaaa canim bugun 7 nci ignemi vuruldum sali günü bakmisti devam et dedi yarin randevum var normal çatlatma ignesi vurulcakti yarina kadar bisey olur mu ki
krmzoje Bsmlh Gokyuzuu kizlar hatırladınız mı beni dun ıgneyi kaçırmıstim dozunu kontrole gittim ve 10 tane yumurtam gelişmiş belki iyide olmuştur dedi doktor yardimci oldunuz bana haber vermek istedim sizlere❤🙏
Bsmlh krmzoje hayır yarına kadar bısı olmaz o zaman hıc endıselenme tüpte daha sıkıntı ama dönüşü mümkün yarın iğnenin saatini ayarlar korkma cunku bugun vurduğun iğne yarına kadar büyütüyor senıde dr görecek hıc sıkıntı etme
krmzoje Bsmlh ayy Allah razi olsun icim ferahlattin rabbim senin de içini ferahlatsin mesaj attım doktora gormedi daha cok teşekkür ederim🙏❤