06uysal yaaa peki ikili test yaptılar başka doktora gitsem oda bakar değilmi doktoruna git falan demezler çünkü evet aynı doktordan randevu almak zor sürekli doktorların görevleri değişiyor ya 0-14 oluyo ya infertilite ya 36 hafta aynı doktora gitmek çok zor yani kime gidersem gideyim bakarlar degilmi ne işlem yapılırsa yapılsın ? 😐