iremsenasayar Ağustos başında doğum yapıcam nasipse, tecrübelerinizi en çok lazım olan ihtiyaçları paylaşırsanız çok sevinirim, şimdiden teşekkürler🌸💁🏻♀️
Gokceeeee-_ iremsenasayar Ben 1 tane 10 lu hastane çıkışı aldım 0-3 ay 5 tane takım kıyafet aldım 5 li takım olarak o da 0-3 ay 6 tane zıbını aldım aynı şekilde 4 tane battaniyemiz var 2 tanesi kundak son ayımda bebek bezi alıcam emzik biberon tırnak makası alt açma bezleri oluyor onda kararsızım ağız silme mendili aldım bebeğim için o kadar 28 haftalık hamileyim
Esmente29 Bende ağustosta yapıcam canım ama ilk doğumumu Eylül 5 de yapmıştım ilk 1-2 ay normal hastane çıkışı şeklinde giydirdik zaten akşamları falan serin oluyo bebeklerde üşür derler daha sonra 3-6 ay 6-9 ay uzun kollulara geçtik
iremsenasayar Gokceeeee-_ sağlıkla kullanmak nasip olsun bende bi kısmını aldım ama daha çok eksik var araştırıp eleyip liste yapıyorum bende erken başladım ki son aylara kalmasın o zaman bu kadar enerjik olmayabilirim belki💁🏻♀️🤓
Gokceeeee-_ iremsenasayar Amin inşallah bende çok erken başladım bebeğin cinsiyetini öğrenir öğrenmez bime falan da geliyor canım bazen çocuk kıyafetleri bakmanı tavsiye ederim ben patiklerini oradan aldım 😊
iremsenasayar Gokceeeee-_ evet hem güzel hem uygun eksikler çok olduğu için uygun olanını araştırıp bulmalı🤓💁🏻♀️