Arkadaşlar merhaba 21 haftalık hamileyim normal de özel hastaneye gidiyorum iki gündür karnımda ağrı var mide kısmından başlayıp rahatsız ediyor haftaya kendi doktoruma randevum var o yüzden bugün devlet hastanesine gideyim içim rahat etsin dedim ,şikayetimi anlattım 5 Mart’a büyük ultrasona gideblrsn gün vereyim dedi hiç bakmayacaktı kalp atışına burda bakalım merak ediyorum dedim rica ettim sadece kalbini gösterdi bak atıyor dedi ALLAH korusun önemli bir şey olsa 5 Mart’a kadar nolucak mesela özele gitme imkanım olmasa çok moralim bozuldu