Nesliii06 ben de ikiz gebeyim benim doktorum 2li 3lu 4lu taramalar ikizlerde yanlis çıkıyor ileriki haftalarda fetal dna ve amniyosentez yapilabilir risklerden emin olmak adina dedi ama ben hic bisi yaptirmadim Rabbim saglikli sihhatli evlatlar versin insallah bisi çıksa da aldirmayi düşünmüyordum o yuzden hic yaptirmadim