Eymenimmmm tgbktszdmr 36.haftadayiz bizde ben dunden hazırım gelsin artik 2yasinda oglum var pesinde dolanmaktan ev isi ymk tmzlik derken spora pek vakit kalmiyo zaten aksma kdr srkli biseyler yaptigim icin yataga zor atiyorum kendimi🤭
imerveg tgbktszdmr 35+2yim bende bikac gun icinde baslicam ins egzersizlere 😂 zaman daraldikca heyecanda korkuda artiyor 🤭
leylosule tgbktszdmr ilk haftalardan beri yürüyüş 30dan beri de yoga yapıyorum. Bugün yürüyüşü fazla kaçırmışım eve geldiğimden beri belim fena ağrıyor. Demek kolay doğurcam diye yürüyüşü de abartmamak lazım 😁
Kiraz1801 Bugun itibariyle pilates topunda zıplamaya da başlıcam squat dahil, normalde günlük yürüyüş yapıyodum ama bugun kontrolde doktor egzersiz yapabilirsin dedı artık, 35+4deyiz
tgbktszdmr Kiraz1801 bende sorayım doktoruma o zaman bi. 37 yi bekliyodum egzersiz için. Belki hemen başlatır
Eymenimmmm tgbktszdmr amin kuzum aynen ilkler 2cilere gre dha rahat oluyo inanki 2cide nasil zaman gctide 36. Hftaya gldik bilemedim abisi sagolsun🤭
tgbktszdmr leylosule leylosule İnşaAllah kolay Doğum olur. Yine de maşaAllah benim erken Doğum riskim vardı yeni yeni hareketlenmeye başladım. Bundan sonra belim ağrısada hep yürüsem modundayım😂😂