sehri_hzr valla ben son zamanlarda kuru fasulye ve nohuta soğan atmamaya başladım, tadıda frna olmuyor
3 ym kaşığı sıvı yağ
1 ym kaşığı un
yukarıdakileri orta ateşte kavuruyorum azıcık koku çıkınca etleri atıyorum
ardından da fasulye ve nohutu atıp azıcık üstünü geçecek kadar sıcak suda bir taşım güzelce kıvam alana kada pişiriyorum enfes oluyor.
not: benim fasulyem veya nohutum önceden iyice haşlanmış oluyor canım buzlukta saklıyorum, ekmek bandır ye 😂 yaparsanız afiyetler olsun