Hanife1 aslii78- doğum yaptığım gün hemen sütüm gelmemişti oğlum açlıktan ağlıyordu sürekli akşam mama istedik biberonu verdik onlarda yapıp getirmişlerdi özel hastanede doğum yaptım devlette nasıldır bilmiyorum