cryingbaby Dun doktora gittim, uygulamada yani adet tarihine gore 27+4 iken, bebek 28+0 cikti, doktorum normaldedi 28 hafta ile uyumlu dedi. Şimdi ben burdaki adet tarihimi geri çekip 28. Haftalik olarak mi biliyim kendimi? 🤔
milena11 cryingbaby benimde öle oldu 22 ağustos gözüküyordu doğum doktor ilerde deyince geriye çektim 16 ağustos şimdi (düğün tarihimize denk geldi 😅)
bus91 cryingbaby 3 günümü sorun edıyorsunuz gerçekten ben anlamıyorum 3 gun ya sadece erken dölllenmedir bebek biraz öndedir
Bsmlh cryingbaby hayır çekmeyin ilerde aynı haftasına gelebılır bu durum doğum yapacağınız gününde degıstırmeyecek benım 10 gün ondeydı şimdi haftasına geldi
Bittercikolata cryingbaby benimde 1 hafta önde çıkıyor ama ben çekmedim halen okuyorum geçmişe dönük bilgileri hahahhah😂😂
cryingbaby bus91 sorun etsem sorunumu yazarim oraya. Luzumsuz yere 3 gunluk anne/bebek gelisimi yazilarini okumak istemedim. Geriye donuk bilgiyi napiyim
Bsmlh cryingbaby küçülme demiyorlar ona haftasına uyumlu diyorlar olması gereken benım 10 gündü mesela önde gidiş
Nisanurunannesi3850 Benimde bi 4-5 gün önde gitmisti sonra geri haftasiyla uyumlu olmustu son adet tarihi baz alınır bence değistirmeyin😊
SeymaK cryingbaby sonralardan da değişebilir canım 3-4 günlük fark bazen doktorun ölçümünden ya da ultrasondan bile değişebiliyo o yüzden programdakine göre hareket et sen benim de öyle ilerde cıkabiliyo bikaç gün ama o kadarını doktorlar normal zamanıyla uyumlu olarak görüyorlar son gittigimde 1 hafta önde dedi yine de değiştirmedim burdan yani sonradan da illa öyle devam etcek diye bisey yok çünkü