Pamugunannesi1 bende izmitliyim ilk gebeliğim ağustos başı benimde doğum nasipse ama önerim şu ki 0-3 3-6 6-9 şeklinde almanız ben hep bu tavsiyeyi aldım bi kaç hastane çıkışı da yeterli olur hastane çıkışlarını zaten uzun süre giyemiyorlar ve çabuk büyüyorlar o yüzden yenidoğan olarak almayın derim ben, ayrıca ağustos doğumum olmasına rağmen ben kısa kollu bişey almadım sonuçta küçükler çok kalın olmayan uzun kollu zıbınlar üstüne de yine penye yelekler yeterli olur diye düşünüyorum naçizane fikrim🌸💁🏻♀️