Selam kızlar ; suan çok mutsuzum takribi 8-9 haftalık bir gebeliğim var geçen hft muayenede Dr geç döllenme olduğu için çok minik görünmüyor bile dedi. 5 hft gibi duruyormuş, bugün tekrar gittim kese büyümüş ama bebek hala çok minik kalp atışını da duyamadik , vajinal muayene yapalım dedi istemedim 1-2 hft sonra tekrar gidicem 😔 basına gelip daha sonra herseyin normalleştiği birileri oldu mu morale çok ihtiyacım var. 1 tane kızım var 25 aylık ama bu durum beni çok üzdü 😢