Havva1995 benim 11+5de ense kalınlığı 1.2 idi. Doktor 3 ün üstü iyi değil ama biz 2leri de pek sevmiyoruz ne kadar az o kadar iyi dedi. Tek başına bir anlam ifade etmiyor ama ense kalınlığı. Farklı parametreler var. İşte anne yaşı, kanda bakılan değerler, ense kalınlığı, burun kemiği gibi. Sonrasında bunların hepsi değerlendirilip ona göre risk belirleniyor.