Benimde ilk gebeligim ama cinsiyeti öğrendik bu ayda e bebekte civilde indirim var diye çoğu şeyi aldım badileri 3 aylık aldım 7 takım yenidoğan set almışım 3 lü takım olarak 😄 sonra badilerden sadece 1 2 tanesi uzun kol gerisi hep kısa kol olarak 15 tane falan aldım yazın öyle dururlar yine diye çünkü alt açtığında bazen kaçırıyorlar gazilerine3kadar değişiyor sonra kusuyorlar diye bence bi 10 15 tane olması lazım başka patik falan almadım ince şeyler aldım yani genel olarak elbise falanda aldık ama onlarda 0-3 aylık sonuçta yazın evde pek oturmayız illa dışarı çıkarırız güzel cicilerde aldım yani😁