Melos580 Kızlar bugün ilk defa doktora gittim neden olmuyor diye acele etme kafana takma dedi vitamin verdi adetin 1. Günü gel dedi sizce normal mi yaptigi
mercimeginanne Melos580 adetliyken hormon testleri yapılcaktır. Süreç adetliyken başlıyor. Normal yani
mommyjean Melos580 ne güzel ya bizim doktorlar da folik asit kullan diyip gönderiyor adam akıllı marka bile demiyor
umudumvar2 Melos580 doktoruna güven canım takviyeler işe yarayabilir daha sonra çagırıp hormon tahlili yapar
Melos580 mommyjean ilk defa gittim gayet iyiydi güzel ilgilendi eğer çok istiyorsan tüp bebek merkezine gönderiyim dedi ama yaşın daha küçük bunları kullan adetin ilk günü gel dedi devlet hastanesi olmasına göre gayet iyiydi