miniginannesi9 ben de 20+1 im. 17 de enfeksiyondan aynı şikayetleri yaşadım, monurol kullandım. Sonra yapılan tahlilimde enfeksiyon biraz düşmüştü. Şimdi de suyu az içersem tuvalete gidince ağrım oluyor, özellikle sağ kasığımda. Anlattıklarınız bana da ilk idrar enfeksiyonunu anımsattı. Mümkünse suyu günlük 3 litrenin altına düşürmeyin. Çok geçmiş olsun