Anneler merhaba ben 22+4 haftalık hamileyim geçen hafta kontrolümde doktorum rahim ağzı kısalığın sınırda dedi 26mm iki hafta sonra gel tekrar muayene edelim ilaca başlayalım dedi bende bu progestan ilacini 10 haftamdan beri kanamam olduğu icin kullanmaya başlamıştım ama rahim agzı kısalığı tedavisindede kullandıklarını bildiğim için doktoruma ben zaten kullanıyorum o ilaci dedim olsun sen yinede gel muayene edelim ona göre başka tedaviye başlarız dedi bebeği hep aşağıda kasıklarımda hissediyorum bazen çok sertleşiyor karnım ağrım oluyor üç gündürde vajinada saniyelik baskı gibi ağrı hissediyorum benim gibi bu durumda kalanlar var mı doktor sizce nasıl bi tedavi uygulayacak benim aklıma rahim agzına dikiş atacak gibi geliyor sizcede öyle bişey yapar mı tecrübesi yada bi fikri olan anneler bana yazabilir misiniz 😔🤦♀️