Ask171210 hic endişelenmeyin. İnsan basta bi korkuyor ameliyat sonuçta diye. Ben ameliyattan ciktim o bezi ilk hemşireler takti. Sonda takıldı ama ben takıldığını bile hissetmedim. Bi süre yatıyorsunuz zaten.eger genel.anesteziyse. sonra sondayım çıkarıyorlar.sizi kaldırıyorlar yürütmek için.yururken pek asagi bakmayın basiniz dönmesin diye. Ama korkulacak bisi de yok. Yürüdükçe agri hafifliyor. Saat basi mutlaka kalkın yuruyun. Yürüdükçe yaranın iyileşmesi hizlwniyormus. Bol su için komposto suyu götürün evden hatta termostat fln. Tuvalete gitmekten endişelenip icmemezlik etmeyin. Ben üstümü bile kendim giyinip çıkardım tuvalet isleri dahil. Bebeginizi bol bol emzirin.hele ilk dogumsa tadını çıkarın. Yavrunuzu koklayın hic birseyiniz kalmaz🥰 ben kendime sanmıştım ikinci gün kendim kalkıp yürüdüm oturup yemeğimi yedim çayımı içtim bebeğimin Altını değiştirdim. Umarım sizin de güzel geçer. Simdi ikinci doğumun yakin. Bu sefer spinal düşünüyorum bakalim hayırlısıyla.