Ummi zaten kendi gittigim hastanede yaptirmiycam baska bi klinik buldum 100 tlye yaptircam 11.haftada gel diyen de benim kendi doktorum degil canim zaten hatta ben dedim benim kendi doktorum 12de yaptir sonucunu al gel dedi dr bey dedim yok sen haftaya gel 11den sonra yapiliyo dedi bende bugun gittim tam 11 haftaligim bugunde daha kucuk haftaya gel dedi onu anlamadim zaten ne yapmaya calisti ben soylememe ragmen gel illa dedi muayene parasi almak icin yapti muhtemelen cunku test yaptirdigim yere gitmiyorum ben normalde reyap hastanesine gidiyorum