milena11 ![[url=https://resimlink.com/XxbhdAp][img] burda 13+5 oğluşum haydi hanımlar sizde ilk fotolarını paylaşın bebişlerinizin
Seda-34 milena11 bu da benim oğluşkomun 13+4 den ilk fotoğrafı🙈 o gün öğrenmiştik cinsiyetini kesin demişti doktor😊
Aaaaayyyssssuuunn milena11 https://hizliresim.com/LXLXPo Buda benim fındık oğluşum burda 21haftalıktı🧿💙🧿
milena11 aylininannesi61 canım burdan konuşalım 😅 milletin postunu işgal etmeyelim 😅😅 Ben cinsiyet 13. Haftada öğrendim
1Anne2Bebek1Kopek aylininannesi61 ayy bu neeeee bayildimm size dogru bakiyo resmen ilk oglum da hic boyle e bisey gormedim yuzunu bile hic gostermedi en fazla yan donup elini koyuyodu yada esine yaslaniyodu😁😁 bayildimmm saglikla gelsin ❤️ kizmi erkek mi? 12. Haftama girdim ben de yarn ikili testim var 🙏
aylininannesi61 [url=https://hizliresim.com/vAiLNG][img]https://i.hizliresim.com/vAiLNG.jpg[/img][/url] bu da bizim son halimiz bizimde eller hep havada 😂
Havva1995 Seda-34 Seda-34 [url=https://hizliresim.com/GqRGTw][img]https://i.hizliresim.com/GqRGTw.jpg[/img][/url] benim bebeğimin resminden anlayabilirmisn cnm
aylininannesi61 milena11 17. Haftada başladım hissetmeye ama çok seyrek daha🤷🏻♀️ eve stetoskop almıştık hissetmediğim zaman ordan dinliyorum içerdeki sesleri 😅😅
milena11 aylininannesi61 çok mantıklı hemşireyim hiç aklıma gelmedi böyle birşey ismi belli mi fıstığın
Seda-34 milena11 19+4 canım valla şansımız yaver gitti 🙈 normalde gözlerini açması için baya erkenmiş doktor da beklemiyordu şaşırmıştı😊 2 hafta önce aylık kontrole gittim tekrar ama bu defa yüzünü göstermedi😊
milena11 aylininannesi61 ay çok güzel ben babamın adını koyacağım nasip olursa kaya olacak. İkinci isimi koysak mı koymasak mı karar veremedik ikinci isim için alp düşünüyoruz kaya alp😍
milena11 Seda-34 cumartesi günü kontrole gidicem 15+5 doktoruma diyecem milletin doktorları vesikalık çekiyor sende tık yok 😅😅
milena11 Esraa63 ben sana nokta atış yapayyım dopum tarihini söyle birde son adet tarihini bebek kaç haftalık yaz bunları söylim😅
annebali12 milena11 nokta atışı derken neye bakıp söylüyon 😄 Ben diyim D.t 17.06.1997 Sat 14.10 2020 hadii bakalım
Esraa63 milena11 benim doğum tarihim 20 şubat 1997 son adet tarihim 9 Aralık ama adet tarihime göre değilmiş bebek şuan 10 haftalik .. ve birde aralıkta degil de ocak ayında bebegi ve kalp atışını dinledik cnm yorumun önemli benim için???
Havva1995 milena11 benimde anlarmısın cnm [url=https://hizliresim.com/GqRGTw][img]https://i.hizliresim.com/GqRGTw.jpg[/img][/url]