058elf BY61 ilk dozu çok ağrılı oluyo hatta buz koy demişti hemşire bana o yüzden iki gün yapmamakta fayda var, ben 1 hafta ağrısını çektim kolumu yukarı kaldıramıyodm üstüne yatamıyodum
BY61 Simgekocan bende bu sabah oldum bana bununla ilgili hiçbişey demediler olursun veya olmazsın diye aklıma takıldı🤷🏻♀️
058elf BY61 inşallah olmaz ama benimde akşam başlamıştı ağrısı hatta olduktan sonra eve gelince hiç ağrımıyo falan demiştim ki yatmaya yakın başladı o yüzden çok hareket ettirme canım
Ftm34 Birinin kolonya ile ovalayarak masaj yaptığını okumuştum bölgeye faydasını görmüş öyle yazmıştı bende yarın soracağım hemşireye