cansuyldz33 benim de doğumum mayısta Allah kısmet ederse hiç lohusa takımı almayacağım ilk doğumumda önden düğmeli pijama takımı almıştım. Kanama dışına sızdırdığı için yedekte istemiştim eşimden.
ama şimdi normal günlük evde kullandığım tarzda pijama takımı alacağım. Tesettürlü olduğum için belki sabahlıklı güzel takım bulursam öyle alırım.
foto çekimi falan yaptırmayacaksan gereksiz bence hiç o kadar çok para verme