Defnenaz afrasil afrasil adetim bitti 10 gün oldu biteli. Transfere hazırlanıyorum canım. Normalmiş. Doktor bişi demedi :)
afrasil Defnenaz ha tüp bebekse farklı değerlendirme olabilir canım bide bu tür seyler adetin bittiği günden değil başladığı günden hesaplanr bilgin olsun 😊