aylininannesi61 Gece bi ağrıyla uyanıyorum bel bölgemde ve uyurken soluma yatıyorum 3 4 gündür sırt üstü buluyorum kendimi kalkınca 19+2 olduk nasıl önlem alıcam 🤷🏻♀️
Pamugunannesi1 aylininannesi61 Bende 10+4 haftalığım sol tarafıma yatıyorum sonra sırt üstü yatıp sağa dönüyorum yanlış yattığımın farkına varıp uyanıyorum yastığa sarılıyorum sola dönüp o tetikliyor beni dönmemek için hamile yastığı kullanmadım sizde belki işe yarar
Kuzularm aylininannesi61 ben 32 haftalik oldum saga yatsam bi batma oluyo sola yatsam batma oluyo bende sirt ustu yatiyorum hep suana kadar bsy olmadi
aylininannesi61 Pamugunannesi1 hamile yastığı düşündüm ama herkes memnun kalmamış kararsızım o yüzden
Pamugunannesi1 aylininannesi61 Benim arkadaşım hamileyken kendi annesi ona yaptı diğer arkadaşın dediği gibi sırt kısmına yastık koyup dönmeni engelleyebilirsin
aylininannesi61 Pamugunannesi1 çok mantıklı bana da uğraş olur evde bi deniyim inşallah becerebilirim 😅
Pamugunannesi1 aylininannesi61 Bu iç yastık kılıfları oluyor fermuarlı onu ortadan ikiye kestirip içini doldurur dikersin al sana destek yastığı 🤣
aylininannesi61 Kuzularm bana da hep bebek rahatsız olur sıkışır sırt üstü yatarsan dediler ve bende bel ağrısı yapıyor sırt üstü yatmak