sosi5 yok aslına aleya amina koyacaklardı. Ama amina ayrı olmasın diye birleştirdiler. Cocuk ilerde zorluk yaşamasın diye olsa gerek. Yazılısı farklı biliyorsun. Zatwn isim seçerken bu tarz şeylere dikkat etmek laizm. Bi arkadaşımda berrak koymuştu cok severek kullanıyorlardı ismi cocuk ta ki okula başlayıp arkadaşları dalga geçene kadar ☺️