Bayanlar dün karnımda kasılma ve sancı vardı çok kötüydü hastanye gittim alttan muayene ettiler açılma yok rahim ağzı yumuşamış dedi nstye bağladı sancı var biraz dedi sonra eve gönderdi kanama su gelişi olursa gel dedi. Sonra sabah uyandığımda kan geldi bi iki damla arkasına sümüksü yapışkan pıhtılı kıvamda kan geldi tekrar gittim hastanye yine alttan baktılar açılma yok sancıda hafif var dedi kanama eğer artarsa yine gel dedi kanama şuan yok ama bel ağrım var yaşayan varmı sata göre 35 haftadaym. Ama ultrasonda 38 haftalık çıkıyor bebek