Busralbay Mide bulantısı yoğunluğu ile bebek cinsiyetlerinizi merak ediyorum. mide bulantısının çok yaşandığı gebeliklerde kız oranları fazla oluyormuş doğru mu? 😇
bademsekeri42 Busralbay Hiç bilmiyorum doğru mu değil mi o kişinin bünyesine göre ama ben 7. Haftadan 13 e kadar çok çektim bulantıdan hiç beslenemedim şimdi 14+5 iz 1 haftadır çok rahatım şükür atlattım doktorumda 12 haftada kıza benziyo dedi 😊
Akgl06 Busralbay oğlum da ilk 3 ay oldu hafif derece ama bu 3. Gebeliğim de 8 hafta da başladı şuan 37 haftalık olduk Mart 8 de Doğum var hala şiddetli bi şekilde devam ediyor cinsiyetimiz kız
idiloska Busralbay 2 ay boyunca midem bulandı, kafamı kaldıramadım, oğlum olacak. Hormonlarla ilgili daha çok. Vücuda bir sürü hormon yükleniyor ve vücut durumu kabul edemiyor bulantı da o nedenle oluyor.
Sedasmsk Internette oyle yaziyor ama genelde kizda az bulanti olurmuş 4 5 ayından sonra basliyorms yada baslamiyormus kiz bebekte ama tabii bünyeyle alaka bence 😊 bende 11 haftalığım rahat geçiyorum çok şükür herkes kiz diyo 🤷🏻♀️😊