Arkadaşlar 33+2 günlük hamileyim bebeğim iki hafta öndeydi normalde. Bugunkü kontrolde 37 hafta uyumlu çıktı. Şekerime bakıldı çok yüksek değildi yediklerime dikkat ediyorum. Doktor iri bebek dedi.. Progestan fitil verdi. Birde proluton iğne, erken doğum olabilir dedi. Sorum şu ki aynı durumu yaşamış olan var mı merak ediyorum sizler nasıl bir süreç geçirdiniz. Bebeğimin kilosu şu an 3 kg.. 10 gün sonra tekrar kontrole gideceğim. Doktor duruma göre ciğer geliştirici verecekmiş