Arkadaşlar özellikle sabahları uyanır uyanmaz alttan bişey sızdığını hissediyorum avuç içi kadar ıslaklık oluyor arada hafif sarılık oluyor etrafı su gibi. Gün içinde de bi iki kez oluyor. İki gün önce doktor randevum vardı suyu çok iyi dedi şikayetimi söyledim akıntıdır su olsa farkededilir dedi. Koku falan yok. Tamamen su gibi. Aşırı su içiyorum ondan mıdır nedir bilemedim. 15 haftalığım sizlerde de oldu mu ?