Arkadaşlar 33+1 deyim. Doktor suyumda azalma olduğunu ama doğuma kadar yeteceğini söyledi. Plasentada kireçlenme var 2 hafta sonra gel gelişimine göre doğum ihtimalini değerlendirelim dedi. Pek olumsuz konuştu da denemez “bu senin çok gürbüz bir bebek doğurmama ihtimalin olduğu anlamına geliyor ama bizim için gelişimi önemli” dedi. Yine de çok korktum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı???