Kocaoglu17 40 hafta dolupta sancısı açılması falan olmayan varmı ya 3ncü gebeliğim ama sabırsızlık birascık😊
Burcinisp88 Kocaoglu17 39dayım açılmam yokmuş daha. Salı bi daha gidicem duruma göre karar vereceğiz. İlki sezaryen çünkü ssvd olur diye bekliyoruz bakalım kısmet 😀
Msydn6 Burcinisp88 hadi ya maşallah 🤭🤗 ne güzel cesaret arası ne kadar ilk doğumunuzla benimde ilki sezeryan 2 yıl olacak neredeyse 1 ay sonra ikinci sezeryanımı olucam
Burcinisp88 Msydn6 benim arada 10 yıl var. Doktoruma ekibe güveniyorum. Bakalım hayırlısıyla hangi doğum şekli nasip olacak. Meraktayız