Gamiiiii Kızlar selam , ben egeliyim bizde herşeye zeytinyağı kullanılır. Kimyasal birşey kullanmak istemiyorum . Organik katkısız zeytinyağı kullanıyorum. Başka kullanan varmı acaba?
Busra34ybg Gamiiiii zeytin yağını hiç duymadım doktorum badem yağı sür demişti bana oda kıllanma yapıyor diye krem aldım kullandım hormonlardan dolayı yeterince tüy çıktı göbeğimde bide yağlar çoğaltsın istemedim
Burcumtlg Her duştan sonra istisnasız heryerime zeytinyağı sürüyorum 8 aydır 🤣 son 3-4 aydır da geceleri lierac ekledim sürüyorum. Şuan 32+4üz yine çatladım yine çatladım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️