Merhabalar, 22 haftamdayımm bu haftaya kadar r hep çift yumurta denildi, ayrıntılı ultrasonda ve perinatoloji kontrolünde de monokoryonik diamniyotik olarak yazılmış rapora. arada zar var denildi ama cinsiyetleri hakkında erkek net diğeri dr kıza benziyor ama net değil dediler. Mono-di olarak farklı cinsiyet olması imkansızmış bildiğim kadarıyla. Başına böyle birşey gelen var mı acaba? Zar olması sıkıntılı bir durum mudur? Kafam çok karıştı 🤦♀️🤷♀️