kızlar 20 haftalık gebeyim 5 buçuk yaşında oğlum var.pandemi başladığı günden beri okula göndermedik.artik çok sıkıldı tv tablet karşısında çok zaman geçiriyor.okula gitmek de istiyor ancak covitten ötürü hala cekiniyoruz.sunif mevcutları çok az kişi ama ben hamileligimden ötürü de korkuyorum taşıyıcı vs olur mu diye etrafımda covit olan yakınlarımın çocukları çok hafif atlattı geneli belli belirsiz ancak.ne yapsam bilemedim çocuğuma da kıyamıyorum bir sene oldu evde yapayalnız arkadaşı da yok