21.haftam bitiyor yarın 22 oluyorum. Ablam ve arkadaşı gebe pantolonlarını verdi, oversize elbiselerim oluyor, 2 tayt aldım birini evde giyiyorum, sütyen aldım çünkü 75 bedendim 90 oldum, bi de 2 gebe külodu aldım. Bugün bi elbise denedim damacanaya benzettim kendimi kaçarak uzaklaşmak istedim kaçamadım paytak paytak yürüyerek gittim. Salaş elbiseler alacağım sanırım, göğüslerim büyüdüğü için üst beden bi değişik oldu, bacak ince, göbekli ve koca memeli haldeyim şu an 😂😂