NefesDeniz gebelik kolestazi olabilir dedi kan tahlilleri istedi fakat sonuçlar bugun cıktı kan sonuclarim normal ama krem verdi rahatlamam için, 4 hafta süreyi biri bas aşağıda ve rahmime baski yaptıgı icin normalde 34 felan tamamlasak yeterli bizim.icin demisti çünkü rahim ağzı kisaligim 20. Haftadan beridir var yaklasik ve bu yüzden de iğne vuruluyorm prulotan ama düzelmiyor malesef 😏 hem kisalik var hem bir tanesi aşağıda olunca korktum bende 😏 çünkü ikiz olunca insan korkuyor her anda gelebilir