Mavi_- benim hiç kanamam olmadı 🤷🏻♀️🤔 biraz gün boyu karnımda şişlik oldu ağrım oldu zaten oda normalmiş antibiyotik ve ağrı kesici vermişlerdi onu kullandım , sonuçta alttan basınç veriyorlar 10 dakika süren bi işlem biraz sancı geliyor o kadar benim anestesisiz olmuştu , sonraki ay hamile kalmıştım