Arkadaşlar riskli bir gebeyim 3lü tarama sonuçlarım değerlerim yüksek çıktı ultrasonda göründüğü üzere bebekte bir sorun görünmüyor ama doktorum tansiyonunu takip et Yüksek çıkarsa anneye zarar verebilir dedi bişe olabilir gibi bişeyler söyledi ama tam anlayamadım tansiyonun yükselmesin dedi ne olabilir ki en kötü