Burcunuz yüksek canım doktora gitmedin mii ? Doktorlar özellikle gebelikte 13/9 sonrasını yüksek kabul ediyor önemli birşey bu birde erken haftadasın daha benim ilk gebeliğimin son aylarında başlamıştı 14 lerden 15 lerden aşağı inmiyordu hiçbi şekilde ne kadar dikkat ettiysemde en son 37 haftaya kadar gelebilmiştim preklamsi teşhisi koyuldu yani gebelik zehirlenmesi yaşadım mecburi sezeryan olmuştum şimdi bu ikinci gebeliğimde ta en başından kan sulandırıcı başlattı doktorum coraspin sana da mutlaka vermeler lazımdı bunu bi git sen zaten verir doktorun şuan 32 haftamdayım şükür bugüne kadar iyi geldim inşallah bundan sonrasında yaşamam aynı şeyi bol limonlu su iç 3 beyazı kesinlikle kes yeme tuza şekere dikkat et mutlaka doktoruna git