ayseeerl13 Kizlar 3 gun sanci cekip dogurdum ama hikayemi anlatmicam cunku cok cok kötü gelisti hersey doktorlar yuzunden neyse bebegim saglikli onada sukur
Kubrasngl ayseeerl13 allah iyi doktorlarla ebelerle karşılaştırsın annelerin psikolojisini mahvediyo çoğu doktor insan tekrar doğurmak istemiyo. Hayırlı olsun gözünüz aydın. Allah bebeğinize ve size güzel ömürler versin inşallah 🌸