Hellobaby2 Kızlar 23.haftamdayım. Deli gibi yemek yedikten sonra mide yanmalarım başladı. Bundan önce hiç böyle bir sorunum şikayetim yoktu birden başladı. Neden olabilir? Yada sizin çözüm önerileriniz nedir? 🙄🤔
mlkkk Hellobaby2 bana karabiber ve şekerli şeylerde şekeri mideme dokunduğu için yanıyor canım kendi kendine geçmezse süte toz tarçın katıp içiyorum oda yetmezse rennie duo şurup kullanıyorum
Filizkoc Hellobaby2 ben 18 haftaligim ama iki haftadır mide yanmalarm başlamış özellikle gece çok oluyo yatağa girince falan doktor şurup verdi onu kullanıyorum iyi şimdi normalde çocuğun tüylenme saçı falan çıktığı için oluyormus mide yanmasi falan öyle diyorlar bilemiyorum artık
Ecelim036306 Hellobaby2 kan hapı yapıyor mide yanması ve kabızlık . Yemek yer yemez uzanma . Tarçın hiç tavsiye etmem . Zaten kan hapı kabızlık yapıyor tarçın da eklenirse basur olursun berbat bir durum . Mide yanması belli bir süre devam edecek 😞
Hellobaby2 mlkkk hmm.. bende süt içiyorum fakat tarçınla denemedim hiç, öylede deneyeyim bakalım. Teşekkürler 💕
Enk3333 Hellobaby2 Gaviscon yazdırabilirsiniz dakikada kesiyor yada yanmaya başladığı anda Havuç yiyin bana dua edersiniz 😁 ikisi vazgeçilmezim
spiker_anne Hellobaby2 Gavıscon şurup birebirdir hemen keser mide yanmasını soğuk süt, zeytin çekirdeği, ekmek içi de iyi gelir 🌸