23+5 teyim. Bundan 10-15 gün kadar önce bebeğim saatlerce hareket etmedi . Bir şey mi olmuştur endişesiyle doktora gittim ve nts bağlandı. Bakıldığında herhangi bir problem yok gayet iyi denildi . Şimdi aynı durumu yaşıyorum, dün akşamdan beri tık ses yok. Çikolata , kahve ve tetlı olabilecek şeyler yiyorum . Başına gelen var mı ? Yani ara ara hissetmeme gibi bi durum vs ?