Emel38 Merhabalar.1 tetanoz aşısıni oldum, 2.aşı haftaya inşallah..Şuan 24 haftaliğim..aşıdan sonra ve haftalar ilerledikçe bebek hareketlerinde azalma oluyor mu?
Minnakhamis Emel38 tetanoz aşının iki dozundada hareketlerinde azalma olmadı 🤷🏻♀️ ama burda oluyor yazan arkadaşlar vardı kişiye göre değişiyor demek ki 🤔 hafta ilerledikçe hareket azaltmaktan ziyade bende arttı şimdi 26+5 haftalığım tabi ilerde ne olur bilemem 🤷🏻♀️
Nuray23 Emel38 ben ilkini 18.haftanin icinde olmustum o yuzden daha bebegimin hareketlerini hissetmiyodum 20.haftanin sonunda hissettim. 2.de az bucuk hissediyodum yine ayni devamdi. Suan da 32+5im hareketleri duzenli oldugu icin hergun hissediyorum. 28.haftadan sonra duzene girdi hareketleri. Bi hissedip bi hissetmedigim de oluyordu ama tetenozla bi alakasi oldugunu dusunmuyorum.
ggizem0110 Emel38 Bence aşıyla alakası yok canım 24 haftada benim bebegiminde hareketlerinde azalma olmustu cok endise ediyodum 2 gün öyle sürdü sonra hareketlenmeye basladi bide ister istemez kafayi cok takiyoruz onunda etkisi var