Melek_moms Merhaba kızlar bende sezeryan günü alanlarda im 🙂 1 mart a 38+2 de gün verdi doktor um sizin kaç haftalık ve hangi gün ❤️
Melek_moms Mlkmrz kilo hakkında bilgim yok canım doktro kilo önemli değil 3 civari demişti en son sağlıklı olması önemli imiş … Ama bilmiorum sanırım zayif
Akgl06 Melek_moms evet yeterli oluyor kilo olarak sıkıntısı yoksa ilk bebeğimi de doktorum tam 38+0 da almıştı