maviscik77 lierac 400ml almıştım 24.haftalarda bunu sadece karın bölgeme çok nadir bacaklarıma da günde birkez sürdüm ama şimdi 36.haftadayım bitmek üzere. Doğum sonrası da lazım olacağı İçin palmer’s kakao yağı çatlak kremini aldım 250ml. İkisi de iyi bence ama genel olarak palmer’s için daha olumlu yorumlar gördüm ben. Bu arada 30lara yaklaşınca günde iki kez nemlendirdim göbeğimi ama 2.cide hep Hindistan cevizi yağı kullandım. Cildim çatlamaya aşırı müsait çok kuru bir cilt yapım var ona rağmen henüz çatlama olmadı.